mandag 10. januar 2011

Kari Traa-lue

Jeg måtte ha noe enkelt å strikke i dunkelt lys på bilen hjem fra juleferie, og valget falt på en Kari Traa-lue. Jeg synes luene er kjempetøffe og med litt bloggsurfing fant jeg et mønster med bildeforklaring hos Niko.


Luen er strikket i Drops Merino Extrafine på pinne nr 3,5.  Kjempemykt garn som ikke klør og finnes i mange fine farger. 



Jeg var litt utålmodig med fellingen så luen ble litt i korteste laget for mitt hode. Nå som det er så kaldt ute vil jeg ha noe som går godt nedenfor ørene, så det spørs om jeg må gi ifra meg denne. 



Dette blir nytt favorittmønster tror jeg! 

Er ferdig med en til i en annen farge som allerede har blitt mye brukt. Har ikke fått tatt bilde av den enda, men det kommer nok etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar