søndag 19. februar 2012

Mariusluer igjen

Jeg elsker Mariusmønsteret, og luer var utrolig kjekt å strikke. 
Fort gjort, lite tråder å feste og i tillegg er det perfekte smågaver. 


En liten babyjente fikk denne, og for at den skulle sitte bedre så strikket jeg på øreklaffer og snorer.


Denne er strikket i lanett babyull og ble skikkelig myk og deilig :)


Storebroren fikk en grønn og blå guttelue som er strikket i Rubin. 

Jeg har ikke blitt lei av Marius-mønsteret enda, så nå har jeg startet på hel dress til lilletassen i magen. 
Tenkte jeg måtte ha litt strikk klar til permisjonen starter til uken, men har allerede kommet et godt stykke på vei så det spørs om ikke den blir ferdig før :)  


3 kommentarer:

  1. Marius er så pent!
    Kos deg med heldressen og permisjonen!

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Siste dag på jobb i dag, men dressen er så godt som ferdig..så får finne meg noe nytt :) Skal ut å kjøpe litt mere garn til det lun bris teppet som du hadde strikket Iselin :)

    SvarSlett