søndag 27. januar 2013

Lue i Nepal

Luer får man aldri nok av, og så er de jo så kjekke å strikke!
Jeg har en blå kåpe som jeg aldri har hatt noen lue til, men da jeg fant denne så passet den perfekt!
 Heldigvis var blåfargen i Nepal også midt i blinken :)


Veldig rask å strikke og fint strukturmønster som gjør at luen blir tykk og god.
Jeg har strikket med Nepal før, og jeg synes ikke det klør så da er det veldig greit til luer.


Mønster finnes gratis på garnstudio.no, og det er også en hals som hører til.
Jeg brukte i underkant av to nøster til luen, og her finner du link til mønsteret.

Om du er på jakt etter kjempeflotte barneklær så ta en titt innom butikken til min venninne Maren
Lille-venn ligger i Langevåg, men hun har også nettbutikk.
Nå kan du også vinne barneklær for 1500 kr :)
Besøk bloggen hennes her så kanskje du er den heldige!





3 kommentarer:

  1. Kjempefin! Nepal er utrolig godt garn, og den fargen er innmari fin - jeg har heklet ei lue i samme garn og farge :)

    SvarSlett
  2. Den lua er knall fin :) Har strikket noen av den selv også, og bodd i den jeg strikket til meg selv ;) Nepal synes jeg er et godt garn å strikke av :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin hue Christina!Du laga no jammen flotte ting du også! :)
    Takk for at du linka! Klem

    SvarSlett