lørdag 8. mai 2010

To søte vesker til to søte jenter

Min søster er snart ferdig med ungdomsskolen og min brors kjæreste har akkurat fått sin første jobb som lærer. Da tenkte jeg at det var på sin plass med en overraskelse til disse to! Siden symaskinen ikke har fått mye pause i det siste så ble det vesker på begge to :)



Min søster er ikke så glad i for mye farger og mønstre og skal helst ikke pynte seg for mye. Så til henne ble det en veske i beige linstoff med lange stropper så hun kan henge den på tvers over kroppen.


Men jeg måtte likevel lage litt farger, det er jo tross alt snart sommer! Så innsiden er full av røde og turkise blomster! 

Min brors kjæreste Trude er en ekte rosa-jente og da var valget enkelt til henne. Rosa bomull med gule detaljer, og gult innerfor. Mange lommer til å romme småtterier som vi jenter trenger å ha med.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar