torsdag 7. april 2011

I bakvendtland der kan alt gå an!

Denne jakken er det en liten stund siden jeg strikket, men siden jeg prøver å samle alt på bloggen så legger jeg den ut likevel! 
Synes denne var knallfin når jeg så den på Ravelry og fant ut at denne måtte jeg strikke. For medlemmer kan dere kjøpe mønsteret her hos Julie Weisenberger . 


Den er strikket i Free Style fra Dale, og det gikk med ca 6 nøster.


Jeg kunne nok ha valgt litt mere maskuline knapper til en gutt, men de passet så fint i fargen til glidelåsen og han var så liten, at jeg tenkte det fikk gå fint. Jakken har blitt mye brukt likevel den :)


Synes det var utrolig tøft med glidelåsen bak på ryggen og det gjorde jakken litt annerledes.

Jeg har strikket en til i en annen farge, men den får komme litt senere :)


1 kommentar: