søndag 4. desember 2011

Hentesett

En av mine gode venninner fikk en liten gutt igår, og da kunne endelig hentesettet som har ligget klart en stund tas i bruk! 
Siden de ikke visste om det ble gutt eller jente ble det strikket i hvitt, og det skulle vise seg å ikke være så lett å få tatt gode bilder av..


Jakke og bukse, strikket i Lanett farge naturhvit.





Jeg likte flettemønsteret øverst på jakken og buksen kjempegodt, og det var heller ikke noe vanskelig å strikke. Økingene i mellom flettene gjorde at jakken fikk en fin fasong over skulderpartiet.


Mønsteret finnes i heftet Tema 24, Babytepper og Hentesett fra Sandnesgarn. 

Trykk her så finner du heftet

Ha en fin 2. Søndag i advent !

2 kommentarer:

  1. Så søtt sett. Hvitt er jo kjønnsnøytralt og uskyldig. Blir nok flittig brukt dette settet her tror jeg.. jeg hadde hvertfall brukt det flittig til min mini:) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja jeg håper det :) Tar jo litt tid å strikke med så tynn tråd! Kjekt med hvitt så kan det brukes av begge kjønn :)

    SvarSlett