torsdag 24. februar 2011

Turkise votter

Merker at det er langt mellom innleggene for tiden! Har en del store prosjekter på gang som tar tid tid tid og da blir det sånn. Jeg har et par votter som har vært ferdig en stund, men har manglet tommel. Av en eller annen grunn så går selve votten unna i en fei, mens tommelen gjør at de ofte blir liggende både langt og lenge før jeg gjør de ferdig.

Men i helgen bestemte jeg meg for at nå skulle det gjøres så her er de :)


Mønsteret er fra PT nr 82, og de er strikket i str. dame. Garnet er Østlandsgarn, noe jeg ikke har brukt til votter før, og jeg synes det er for tykt, passer bedre til strømper. De ble litt store til mine hender, så de havner i gavekurven i påvente av at noen skulle trenge de. Alltid kjekt å ha små presanger liggende ferdig :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar