lørdag 28. desember 2013

Traktorgenser Marius-style


 GOD JUL !! 

Da var julen snart forbi, og da kan man jo begynne å legge ut bilder av julegaver som har blitt strikket og strikket tidligere i år.

Genseren på bildet ble brukt til årets julekort, og i kjent stil bestemte jeg meg for det i siste liten, så den måtte strikkes i rekordfart. Men ferdig ble den og både jeg og lillemann ble fornøyd!



Genseren er strikket i Lima fra garnstudio, og jeg er kjempefornøyd med garnet. 
Utrolig godt å strikke med, mykt og deilig resultat.

Jeg har strikket etter Mariusoppskrift i "klassikere 0-4", men traktoren er selvkomponert.


Genseren er strikket i størrelse 2 år, men jeg tror nok at den holder en stund lenger enn det. 
Om ikke lillemann vokser noe voldsomt så håper vi den holder til neste vinter også.

Håper alle har hatt en flott julefeiring med sine kjente og kjære!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar