søndag 29. august 2010

Superhelg!


Etter en meget våt uke her i Bergen var jeg veldig bekymret for helgens store happening. Aha skulle på scenen og jeg så for meg tusenvis av dryppende våte tilskuere trykt sammen som sild i tønne på Brann stadion. Men når lørdagen kom, da kom også solen.."the sun always shines.." you know ;)
Sammen med min gode venninne Anna-Maria som snart flytter til danmark (snufs) og min kjære hadde jeg en super konsertopplevelse, og har du muligheten til å få tak i en billett til de andre konsertene så løp og kjøp! Anbefales! :)

Men jeg har også fått produsert noe til Epla-butikken i helgen, en barnehagebag i blått er lagt ut:


Voksduk-stoffet er litt glattere i overflaten enn de andre jeg har lagd, derfor var det ikke enkelt å ta bra bilder av denne. 


Bagen lukkes på midten med en trykknapp


Fronten har jeg dekorert med utklipp fra voksdukstoffet. 


Innsiden med vaskbart stoff

Nå er det snart tid for å gjøre seg klar til en ny uke, og et nytt prosjekt er på gang :)

Ha en fin søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar