mandag 28. juni 2010

Morgenstund :)


I dag våknet jeg grytidlig, og siden jeg ikke begynner på jobb før ni har jeg fått tid til litt av hvert.
Veskene jeg sydde ferdig igår er nå blitt strøket og fotografert, så nå er de klar for avlevering.

Stoffet har jeg funnet på Ikea, mange fine farger! Jeg liker godt å sy disse veskene og de rommer masse :)


Det er to søstre som skal ha de, og siden jeg ikke vil lage to ting som er helt like så har jeg laget en liten forskjell på lommene inni og utenpå. 


Denne fikk en rund lomme inni med blå logo og en firkantet lomme utenpå


Denne har firkantet lomme inni med gul logo og rund ensfarget lomme utenpå.

Forhåpentligvis blir de fornøyd og jeg kan krysse av to ting til som jeg skulle gjøre ferdig før ferien :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar