onsdag 22. september 2010

Veske til bursdagsbarn

På lørdag hadde mitt lille fadderbarn Vilde bursdag. For noen år siden skulle alt være rosa, og ingenting var bedre enn prinsesser. Nå er hun ikke så liten lenger og har blitt 10 år!! Ting skal være litt tøffere og helst ikke være rosa :) For litt siden spurte hun meg om jeg ville sy henne en veske til gymtøy, og det tenkte jeg kunne bli årets bursdagspresang. Jeg var i Ålesund for en uke siden, og hun fikk pakken litt på forskudd. 



Blå og beige er farger jeg vet at hun liker. Jeg lagde skulderstroppene litt lange slik at hun kan ha vesken tversover kroppen, og den blir lettere og bære sammen med skolesekken.

Vilde er glad i dans, og jeg satt derfor på et strykemerke med to ballerinaer og teksten "Love to dance" som pynt.


Foret er i kraftig beige lin. Jeg har også sydd en lomme på innsiden til oppbevaring av nøkler og andre småting. Jeg lagde den ekstra dyp slik at det hun putter oppi ikke faller så lett ut. 

Jeg var litt i tvil om vesken ble litt for voksen for henne, men den falt heldigvis i smak :) 

1 kommentar:

  1. så kul:)snil du er med niesen din:)og for en fin blogg du har:)

    SvarSlett