lørdag 15. mai 2010

Bokorm

Jeg var så (u)heldig å snuble over amazoon.com for noen år siden og oppdaget at her var det et fantastisk utvalg av hobbybøker og de koster en slikk og ingenting. Dette har resultert i at bokstabelen i skapet  vokser seg stadig høyere, og jeg elsker å bla i disse for å få ideer og tips til nye prosjekter.







I går gikk jeg igjen smilende ifra postkontoret med 3 nye bøker under armen. Denne gangen har jeg bestillt meg noen med mønster til vesker, så nå skal det virkelig produseres.
 Det gjelder bare å få tid til alt jeg har planer om å sy! 






 Min venninne Anna-Maria skal få en liten overraskelse i posten. Hun er stadig på reisefot så dette er noe jeg tror passer til henne. Hun er inne å leser bloggen, så kan ikke avsløre hva det er, men her er en liten sniktitt :)



Jeg har vært på jobb idag, så nå skal det bli deilig med en ekstra fridag!

God helg og god 17.mai feiring :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar