mandag 31. mai 2010

Bryllupsesongen er igang!

Nå er det snart juni, og kirkeklokkene ringer ofte for mange lykkelige par i månedene fremover. En jeg har gått på skolen sammen med er først ut og jeg har laget et kort som hun skal få før bryllupet. Nille har masse artige figurer, ark og klistremerker til enhver anledning, men veldig variert utvalg fra butikk til butikk. Jeg bruker disse mye, enten til kort eller bildekalendere som jeg synes er fine personlige gaver.


Kortets forside.  Rosa, hvitt og sølv synes jeg er fine bryllupfarger :)


Innsiden. Jeg måtte kutte litt i bildet slik at mottakeren ikke blir avslørt :)

Lørdag er det jobbehelg, og da er det fri-mandag idag. Så nå bærer det avsted til Stoff og Stil på jakt etter noen artige stoffer til en liten prinsesse (som egentlig ikke er så liten lenger) som har ønsket seg en ny gymtøy-bag.

Ha en fin dag!






1 kommentar:

  1. Heihei!:)
    Skal kikke innom Asos, sikkert mye fint der!Men litt dumt å bestille om kjolene ikke skal passe, har jo ikke peiling om hvilken størrelse jeg må ha i august!
    Håper du nyte sommerdager i Bergen!!:)
    Klem

    SvarSlett