mandag 6. desember 2010

Ut av dvalen!

Nå har det vært skikkelig stillstans her på bloggen, men det har absolutt ikke vært stillstans i produksjonen. Det nærmer seg jul og siden mye av det som har vært på pinnene i det siste skal gis bort så kan jeg jo ikke vise det frem :)

Det har likevel blitt en monsterbukse som ble strikket på bestilling innimellom julegavene. Mønsteret fant jeg på litt etter hvert og passer ca 2-3 år. Føttene er ganske lange og har vrangbord som kan brettes opp eller ned, så forhåpentligvis kan han bruke buksen lenge :)


Monsteret skulle være det samme som på den grønne buksen, så da ble det jo en enkel oppgave! 


Jeg har brukt Rubin-garn som er strikket på pinne 3 og 4. 
Vrangborden i livet ble ikke så elastisk som jeg trodde den skulle bli så for sikkerhets skyld satt jeg i en snor så ikke buksen faller av :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar